VEON neon one GSS — VEON

VEON neon one GSS

Клієнт: VEON Сфера бізнесу: IT і телекомунікації Формат заходу: новорічна гала-вечеря Місце проведення: ресторан «Park. Art of Rest», Львів Дата: 15 грудня 2017 р.
Як це було
  • Розробка та втілення заходу, що і в концепті і в наповненні програми буде відповідати політиці ребрендингу та стратегії трансформації Vimpelcom в «нового технологічного лідера» та впровадження в компанії digital-середовища.
  • Встановлення емоційного зв’язку співробітників компанії з новими цінностями та місією компанії.
    Врахування специфіки та особливостей менталітету  всіх запрошених ТОП менеджерів VEON — представників 14-ти країн світу.
  • Створення рівної комфортної атмосфери для всіх Учасників.
  • Відзначення внеску в розвиток компанії кращих співробітників українського офісу.

Розробка авторської концепції — Veon Neon, що поєднувала в собі передові технологічні рішення, та глибокий філософський підтекст в кожному елементі програми.

Постановка сценарія та сюжету всіх номерів і перформансів в команді з професійним режисером-постановником.

Створення унікального тематичного відеоконтенту та звукових підводок до кожного елементу програми.

Використання інтерактивних світлотехнічних та лед інсталяцій.

Залучення до програми сучасних та професійних артистів/виконавців, котрі повністю відповідали концепції — hi tech, неоновий та лед балети, шоу «неонова картина» та професійний акробатичний дует.

Інтеграція в програму корпоративу вокального номеру, за участі співробітниць компанії з авторським текстом та відеорядом, що відображали життя компанії.

Включення в програму інтерактивної роботи з Гостями, що проводилась на створеній нами digital платформі в онлайн режимі.

Проведення захоплюючого фінального флешмобу з використанням лед аксесуарів.

Розроблена концепція враховувала всі побажання Клієнта та дозволила в легкій і доступній формі передати всі ключові месседжі оновленої компанії «VEON».

Ідея «VEON NEON ONE GSS» повністю відповідала завданню по створенню комфортної та невимушеної атмосфери, а також була сучасною, яскравою та водночас зрозумілою всім учасникам, незалежно від країни походження.

Нестандартна подача історії компанії за допомогою передових світлодіодних та відео рішень, в гармонічному поєднані з глибоким сюжетом перформансу, створило нерозривний емоційний зв’язок учасників програми з новою стратегією компанії.

Нові сюжети номерів додали унікальності та індивідуальності нашому заходу, та передали ідею про те, що застосування Неону надає ще більше яскравості кольорам та відтінкам, і виводить об’єкти на новий рівень сприйняття.

Участь в програмі співробітників стала ще однією формою вираження того, що кожен без виключення є яскравою особистістю та частиною талановитої сім’ї однодумців.

Застосування digital-інструментів допомогло зануренню Гостей в яскравий світ майбутнього та цифрових рішень і інновацій.

Фінальний флешмоб став потужним інструментом єднання учасників, а використання в ньому нових технологій, ще раз підкреслив інноваційність та прогресивність компанії «VEON».

Давайте знайомитись ближче

Є задача
Є рішення
Є результат