Незабутні пригоди Маленького принца — Polpharma

Незабутні пригоди Маленького принца

Клієнт: Polpharma Сфера бізнесу: фармацевтика і медицина Формат заходу: новорічна гала-вечеря Місце проведення: ресторан ОАЗИC, Київ Дата: 10 грудня 2014 р.
  • Створення та проведення унікального заходу, що продемонструє глобальність та унікальність корпорації.
  • Продемонструвати співробітникам компанії, що навіть при умові фінансової та політичної нестабільності в країні позиції корпорації міцні, а вони захищені.
  • Створити казкову та легку атмосферу заходу, що переключить мислення людей в позитивне та продуктивне русло. Створити систему мотивації для відділів та співробітників.
  • Донести головні цінності корпораціях, та їх головний месседж – Люди допомагають Людям.

Створення світлої та доброї концепції з філософським контекстом «Маленький Принц».

Включення учасників в тематику ще до заходу – кожен заздалегідь отримав електронну книгу з адаптованою казкою «Маленький Принц».

Також в партнерстві з агенцією «Є-івент» було організовано благодійний марафон «Промені Добра» для дитячого реабілітаційного відділення в м. Переяслав-Хмельницький.

В рамках марафону окрім задоволення нагальних потреб та подарунків дітям, додатково в центрі був проведений ремонт силами співробітників компанії.

Для заходу було розроблено ексклюзивне запрошення в вигляді квітки-рози, на пелюстках якої містилась інформація про захід.

В програму включались тільки ексклюзивні постановочні номери та шоу від нашого режисера.

На протязі вечора ми досліджували різні планети з тематичними назвами – «Любов», «Діти», «Щастя», «Сім’я», «Добро».

Завчасно відзняті тематичні відео-фільми з участю співробітників та керівництва, були гармонійно вплетені в сюжет казки, та доносили ще один месседж – творити добро легко.

До участі в програмі було залучено маленького хлопчика, що після серії репетицій, не тільки виступав в ролі «Маленького Принца», але й приймав участь в ексклюзивних номерах в ролі актора.

Фінальний перфоманс став гармонійним поєднанням високих технологій та спецефектів з безпосередністю та щирістю акторів, що разом з сюжетом викликало справжній фурор в залі.

Цілі та задачі поставленні перед агенцією було повністю виконано.

Попередні активності, а особливо благодійний марафон викликали справжню емоційну бурю, та наглядно донесли ключовий месседж – «Люди допомагають Людям».

Ремонт в відділені став додатковим потужним мотиваційним інструментом та дієвим тімбілдінгом.

Тематика «Маленького Принца» створила справжню казкову атмосферу з повним зануренням в філософію казки, бренду та цінностей корпорації.

Подорож між планетами якнайкраще підкреслила міжнародний розмах та масштабність бізнесу.

Цінності компанії та форма їх подачі, а також турбота про кожного донесла ключовий месседж заходу на декількох рівнях: логіки, емоцій та вражень.

Використання фільмів з головними героями співробітниками викликало позитивний ефект, та ще раз довело, що для компанії – головне люди, їх захищеність та впевненість в завтрашньому дні своєї сім’ї та своєї компанії.

Фінал заходу повністю відповідав найголовнішому принципу корпорації – «Люди допомагають Людям» і бездоганно вписався в концепцію в цілому.

Давайте знайомитись ближче

Є задача
Є рішення
Є результат