New Year new Heroes — PLARIUM

New Year new Heroes

Клієнт: PLARIUM Сфера бізнесу: IT і телекомунікації Формат заходу: корпоративний Новий Рік Місце проведення: нічний клуб «D.Fleur», Київ Дата: 28 грудня 2017 р.
Як це було
  • Розробити концепцію, що донесе співробітникам основний месседж – незважаючи на зміну власника, що вони є основною цінністю компанії.
  • Продемонструвати незмінність корпоративних традицій.
  • Донести позиціонування компанії, в якій кожен співробітник — справжній герой своєї справи, що визнають і цінують колеги і керівництво.
  • Досягти максимального включення кожного Гостя в ідею заходу.

Створення та втілення в життя концепту «New Year new Heroes».

Використання pre-activity, що почались за 3 тижні до заходу.

Зйомка традиційного новорічного випуску «PLARIUM News», з розробленим сценарієм, що обігрував життя та новини компанії за рік.

Залучення до участі в pre-activity співробітників компанії, в ролі ведучих та акторів.

Сучасні технічні рішення та зони активностей на заході, що відповідали і концепції і інноваційній компанії «PLARIUM».

Постановка шоу-номерів та спеціальних перфомансів в рамках шоу-програми.

Створення серії коміксів про компанію — «Люди P», «Ангели PLARIUM», «Друга міжпланетна війна PLARIUM».

Концепція «New Year new Heroes» повністю відповідала і поставленим задачам, і корпоративному духу компанії – розробника ігор.

Завдяки pre-activity співробітники включились в тематику задовго до початку заходу, і з нетерпінням очікували зазначеної дати проведення.

Зйомка вже традиційного телешоу, ще раз підкреслила спадковість корпоративних традицій, та незмінність відношення до співробітників, як основного активу компанії.

Залучення до підготовки та участі в активностях співробітників в повній мірі дозволили розкрити їх творчий потенціал, та засвідчила повагу до талантів та непрофільних здібностей.

Сучасні фотозони «хромакей» та «slowmotion» допомогли учасникам повністю перевтілитись в супергероїв та випробувати їх суперсилу.

Нестандартне наповнення програми та сюрпризи-перфоманси весь час тримали увагу гостей на сценічному дійстві та включали їх в активну участь в програмі.

Створення та використання сюжетів і коміксів про життя компанії та роль співробітників, доносили ключові месседжі заходу на підсвідомому рівні.

Давайте знайомитись ближче

Є задача
Є рішення
Є результат