Cogniance evolution — Cogniance

Cogniance evolution

Клієнт: Cogniance Сфера бізнесу: IT і телекомунікації Формат заходу: корпоративний Новий Рік Місце проведення: concert Club Bel Etage, Київ Дата: 15 січня 2016 р.
Як це було
  • Організація новорічного корпоративного вечору для колективу, що за останній рік кількісно збільшився у рази.
  • Створення комунікаційного простору для знайомства працівників та нетворкінгу.
  • Трансляція матеріальних свідчень і результатів проведеного ребрендингу, розуміння та засвоєння фундаментальних засад корпоративної культури, що формувалась у процесі розвитку компанії від дня заснування – і до сьогодні.

Ряд подій у корпоративному житті компанії сформували необхідність певного узагальнення керівництвом її офіційних позицій та майбутніх цілей. Концепт «Еволюція» став ідеальним втіленням результатів виконаної роботи, з акцентом на сам процес, до якого долучився кожен співробітник. Саме їх зусилля і таланти сформували ДНК компанії. Тому графічний символ ДНК був ідейним центром заходу, словесно втілений у слогані «Еволюція створила COGNIANCE. Тепер COGNIANCE творить еволюцію».

Генетичний код бренду в рамках програми був трансльований усіма засобами впливу на колективну свідомість (від слів ведучого та шоу-образів, втілених на сцені – до характеру вібрацій звукових хвиль під час виступу хедлайнеру). Як кожен ген формує цей самий код людини, так і у програмі заходу кожен момент мав виключну необхідність, був технологічно довершеним та історично обумовленим.

Присвоєння новому офісу компанії назви «Дім» – концептуальний доказ добровільної ідентифікації працівниками себе у якості невід’ємної частини бренду. Відгуки учасників та динаміка подальшого розвитку компанії дозволяють говорити про свідоме і підсвідоме розділення працівниками ідей та цінностей бренду COGNIANCE,  сприйняття їх у якості факторів і корпоративного, і особистого прогресу.

Давайте знайомитись ближче

Є задача
Є рішення
Є результат